Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.11.2014 15:18 - Исках да е Фейлетон, но не знам какво точно се получи...
Автор: tink Категория: Поезия   
Прочетен: 2549 Коментари: 5 Гласове:
19

Последна промяна: 22.11.2014 18:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Българин

 

Седем години аз бачках и работих, седем години аз страдах и за какво? За един неблагодарен народ! А работех, помагах, какво ли не правех, за другите хора. Бачках, бачках и нищо… Що за хора, що за наглост, гледат те в очите и лъжат, и мамят.  

            Работих в пекарна. Правех хляб и то не обикновен хляб, а наистина хубав, мек, вкусен хляб! Гордея се със занаята си и черен хляб правех, и пълнозърнест, каквото душа ти иска! Ала не, алчен народ като видят, че някой е добре и веднага мръсно да му направят. Е, преди 4 години започна, то не бяха хлебарки, то не бяха мравки, то не бяха мишки и пълно с лъжци! Хванах го веднъж как слага труп на една котка и то точно до пекарната и го питам, като нормален човек, какво правиш? Той, като взе да ми обяснява, как намерил тази котка на улицата, че решил да я махне, щото разбираш ли било гадно за хората, които минавали! Абе, като се ядосах, ама не му казах нищо, махнах трупа, сложих го у казана до моста и тва е. Жал ми е само за животното, че не го устайха с мира, а го забъркаха и от оня свят за тая работа… И после като плъзнаха слухове, че не съм си бил мил ръцете, пипал съм бил трупове и после меся хляба. Е, не издържах, а да кажеш друга пекарна в града да има, а то не и пак ми стъжняваха живота е, накрая казах не…

            Хее-хе-хе-хе да ги видите само как ми се молеха! „Бай Матей, защо ни оставяш така?”, „Е, нали щяхме да ти строим по-голяма къща, а и твоя хляб…”, „Молим те, остани Матей какво ще правим без теб?” Наглост, наглост – отврат! И така де, казах им чао и тва е. Неблагодарници, само когато им потрябваш те молят за помощ, а после ти плюят на ръцете ай сиктир! Сега отивам в чужбина, не ми трябва тоз прост народ неблагодарен, алчен… Нагъл!

 

© Радостин Найденов

image




Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. monny - !
22.11.2014 19:41
Леле, имам чувството, че изпитваш омраза към хората. Но пък си е вярно това, което си написал и още веднъж се убеждавам, че пишеш и сигурно ще продължаваш да пишеш неща със смисъл, които да те карат да се замислиш. :)
цитирай
2. donchevav - Ами - фейлетон си е. . . Добър опит! Не ...
22.11.2014 20:19
Ами - фейлетон си е... Добър опит! Не всички моменти са равностойни, но мисля, че нещата сами ще си изкристализират с малко повече практика! Успех!
цитирай
3. comfy - Браво, Тинк!
23.11.2014 08:45
Важното е да експериментираш и да се движиш напред, за да можеш да кажеш на хората точно това, което искаш!

Поздравления! :)

к.к.
цитирай
4. tink - Ами - фейлетон си е. . . Добър опит! Не ...
23.11.2014 14:09
donchevav написа:
Ами - фейлетон си е... Добър опит! Не всички моменти са равностойни, но мисля, че нещата сами ще си изкристализират с малко повече практика! Успех!


Благодаря! :)
цитирай
5. sestra - Силно
03.12.2014 20:10
звучи. Поздрави.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tink
Категория: Забавление
Прочетен: 129379
Постинги: 34
Коментари: 146
Гласове: 3402
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930